dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Лобатюк, В. А. | uk |
dc.contributor.author | Мокин, А. Б. | ru |
dc.contributor.author | Мокин, Б. И. | ru |
dc.contributor.author | Лобатюк, В. А. | ru |
dc.contributor.author | Mokin, A. B. | en |
dc.contributor.author | Mokin, B. I. | en |
dc.contributor.author | Lobatiuk, V. A. | en |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T08:09:31Z | |
dc.date.available | 2016-06-15T08:09:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Мокін О. Б. Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за заданий час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода [Текст] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 6. - С. 43-51. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12033 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1848 | |
dc.description.abstract | Запропоновано обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху за критерієм мінімуму витрат пального від зупинки до зупинки за заданий час транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму при вимкненій системі електропривода. | uk |
dc.description.abstract | Предложен вычислительный метод для идентификации моделей оптимального движения по критерию минимума расхода топлива движения от остановки до остановки за заданное время транспортного средства с комбинированным приводом от двигателя внутреннего сгорания и от электрического двигателя постоянного тока при выключенной системе электропривода. | ru |
dc.description.abstract | Computational method for identifying models of motion of a vehicle with a combined drive of internal combustion engine and DC motor when the electric drive system is broken from stop to stop within a specified time frame optimal by minimum fuel consumption criterion has been proposed in the paper. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | модель оптимального руху | uk |
dc.subject | гібридний автомобіль | uk |
dc.subject | двигун постійного струму | uk |
dc.subject | двигун внутрішнього згоряння | uk |
dc.subject | модель оптимального движения | ru |
dc.subject | гибридный автомобиль | ru |
dc.subject | двигатель постоянного тока | ru |
dc.subject | двигатель внутреннего сгорания | ru |
dc.subject | optimal motion model | en |
dc.subject | hybrid vehicle | en |
dc.subject | DC motor | en |
dc.subject | internal combustion engine | en |
dc.title | Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за заданий час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода | uk |
dc.title.alternative | Вычислительный метод для идентификации моделей оптимального движения от остановки до остановки за заданное время гибридного автомобиля с неработающей системой электропривода | ru |
dc.title.alternative | Computational method for identifying models of optimal motion of hybrid car with broken electric drive system from stop to stop within a specified time frame | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 62–838 | |