Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorЛобатюк, В. А.uk
dc.contributor.authorМокин, А. Б.ru
dc.contributor.authorМокин, Б. И.ru
dc.contributor.authorЛобатюк, В. А.ru
dc.contributor.authorMokin, A. B.en
dc.contributor.authorMokin, B. I.en
dc.contributor.authorLobatiuk, V. A.en
dc.date.accessioned2016-06-15T08:09:31Z
dc.date.available2016-06-15T08:09:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationМокін О. Б. Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за заданий час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода [Текст] / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін, В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 6. - С. 43-51.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12033
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1848
dc.description.abstractЗапропоновано обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху за критерієм мінімуму витрат пального від зупинки до зупинки за заданий час транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму при вимкненій системі електропривода.uk
dc.description.abstractПредложен вычислительный метод для идентификации моделей оптимального движения по критерию минимума расхода топлива движения от остановки до остановки за заданное время транспортного средства с комбинированным приводом от двигателя внутреннего сгорания и от электрического двигателя постоянного тока при выключенной системе электропривода.ru
dc.description.abstractComputational method for identifying models of motion of a vehicle with a combined drive of internal combustion engine and DC motor when the electric drive system is broken from stop to stop within a specified time frame optimal by minimum fuel consumption criterion has been proposed in the paper.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмодель оптимального рухуuk
dc.subjectгібридний автомобільuk
dc.subjectдвигун постійного струмуuk
dc.subjectдвигун внутрішнього згорянняuk
dc.subjectмодель оптимального движенияru
dc.subjectгибридный автомобильru
dc.subjectдвигатель постоянного токаru
dc.subjectдвигатель внутреннего сгоранияru
dc.subjectoptimal motion modelen
dc.subjecthybrid vehicleen
dc.subjectDC motoren
dc.subjectinternal combustion engineen
dc.titleОбчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за заданий час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електроприводаuk
dc.title.alternativeВычислительный метод для идентификации моделей оптимального движения от остановки до остановки за заданное время гибридного автомобиля с неработающей системой электроприводаru
dc.title.alternativeComputational method for identifying models of optimal motion of hybrid car with broken electric drive system from stop to stop within a specified time frameen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc62–838


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію