• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 6
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 6
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за заданий час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода

Author
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Лобатюк, В. А.
Мокин, А. Б.
Мокин, Б. И.
Лобатюк, В. А.
Mokin, A. B.
Mokin, B. I.
Lobatiuk, V. A.
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [428]
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 6 [26]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
Abstract
Запропоновано обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху за критерієм мінімуму витрат пального від зупинки до зупинки за заданий час транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму при вимкненій системі електропривода.
 
Предложен вычислительный метод для идентификации моделей оптимального движения по критерию минимума расхода топлива движения от остановки до остановки за заданное время транспортного средства с комбинированным приводом от двигателя внутреннего сгорания и от электрического двигателя постоянного тока при выключенной системе электропривода.
 
Computational method for identifying models of motion of a vehicle with a combined drive of internal combustion engine and DC motor when the electric drive system is broken from stop to stop within a specified time frame optimal by minimum fuel consumption criterion has been proposed in the paper.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12033
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1848
View/Open
1848-1881-1-SM.pdf (631.4Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ