Визначення доцільності створення виробничих підрозділів з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів
Abstract
Зараз на більшості автотранспортних підприємств незалежно від їх потужності технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів виконують за технологічно замкненим циклом, тобто створюється вся номенклатура виробничих підрозділів. В сучасних умовах це не завжди є доцільним, так як потребує значних капітальних вкладень та витрат, призводить до збільшення собівартості перевезень та зменшує конкурентоспроможність підприємств на ринку транспортних послуг.
Розглядається методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів в залежності від трудомісткості та собівартості цих робіт на підприємствах і вартості нормогодини на автосервісних підприємствах, які знаходяться поруч.
Удосконалення структури виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів до-зволить зменшити витрати на підтримку транспортних засобів в роботоздатному стані та підви-щити ефективність роботи підприємств. Nowadays most motor transport enterprises, notwithstanding their capacity, provide the maintenance and repair works of vehicles along the technologically closed circle that is they create the whole range of production units. In modern days, it is not always practical, as it assumes considerable capital investments and expenses, leads to the increase of transport costs and reduces the competitiveness of enterprises in the transport service sector.
The article deals with the method of determination of the expediency of creation of production units for the maintenance and repair of vehicles, depending on labour intensity and work costs at the enterprises and the costs of man-hour at the motor transport enterprises that are situated nearby.
Improvement of the structure of production units for servicing and repair of vehicles will allow to reduce the expenses on keeping the vehicles in the functioning condition and to increase the efficiency of the enterprise. Сейчас на большинстве автотранспортных предприятий независимо от их мощности техническое обслуживание и ремонт транспортных средств производится по технологически замкнутым циклам, то есть создается вся номенклатура производственных подразделений. В современных условиях это не всегда целесообразно, так как требует значительных капитальных вложений и затрат, приводит к увеличению себестоимости перевозок и уменьшает конкурентоспособность предприятий на рынке транспортных услуг.
Рассматривается методика определения целесообразности создания производственных подразделений по обслуживанию и ремонту автомобилей в зависимости от трудоемкости и себестоимости этих работ на предприятиях и стоимости нормочаса на автосервисных предприятиях, находящихся рядом.
Совершенствование структуры производственных подразделений по обслуживанию и ремонту автомобилей позволит уменьшить расходы на поддержание транспортных средств в работоспособном состоянии и повысить эффективность работы предприятий.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12141
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1889