Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-06-18T18:55:54Z
dc.date.available2016-06-18T18:55:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationШтовба О. В. Обгрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет» [Текст] / О. В. Штовба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1. – С. 40–44.uk
dc.identifier.issn2226-9150
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12184
dc.description.abstractНа основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг.uk
dc.description.abstractНа основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послугuk
dc.description.abstractThe carried competitive analysis proves that scientific-educational brand “Vinnytsia National Technical University” should be formed on national market of scientific researches and on regional market of educational servicesen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні наукиuk
dc.subjectнауково-освітній брендuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectмасштабність брендуuk
dc.subjectосвітній маркетингuk
dc.subjectмаркетинг наукової діяльностіuk
dc.subjectцільовий регіонuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleОбґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет»uk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc659.121


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію