Етика та психологія ділових відносин
Author
Прищак, М. Д.
Лесько, О. Й.
Pryschak, M. D.
Lesko, O. Y.
Прыщак, Н. Д.
Лесько, А. И.
Date
2016Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У посібнику розкриваються етичні та психологічні проблеми ділових відносин у сфері бізнесу та управління, висвітлені основні положення ділової етики, правил ділового етикету, психології ділових відносин в бізнесі та менеджменті. Розглянуто питання, що регламентують порядок ділових зустрічей, ведення переговорів, організацію ділових прийомів, питання аналізу та вирішення конфліктів в організації. Визначено чинники формування корпоративної культури та іміджу в діловій сфері. Велика увага приділяється питанню етичних норм та психологічних механізмів ділового спілкування.
Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, майбутніх менеджерів, керівників. The manual reveals the ethical and psychological problems of business relationships in business and administration, highlighted the main provisions of business ethics, rules of business etiquette, psychology of business relationships in business and management. The question governing the business meetings, negotiating, organizing business receptions, issue analysis and resolution of conflicts in the organization. Factors corporate culture and image in business. Much attention is paid to the issue of ethics and psychological mechanisms of business communication.
The manual is designed for university students, future managers, В пособии раскрываются этические и психологические проблемы деловых отношений в сфере бизнеса и управления, освещены основные положения деловой этики, правил делового этикета, психологии деловых отношений в бизнесе и менеджменте. Рассмотрены вопросы, регламентирующие порядок деловых встреч, ведение переговоров, организация деловых приемов, вопросы анализа и разрешения конфликтов в организации. Определены факторы формирования корпоративной культуры и имиджа в деловой сфере. Большое внимание уделяется вопросу этических норм и психологических механизмов делового общения.
Пособие рассчитано на студентов высших учебных заведений, будущих менеджеров, руководителей.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12212
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Національні аспекти ділових відносин країн Далекого Сходу
Оранська, Н. О. (ВНТУ, 2017)В статті досліджуються національні аспекти ділових відносин країн Далекого Сходу, зокрема Китаю, Японії та Південної Кореї -
Етика відповідальності як методологічна основа розвитку ділових відносин
Прищак, М.; Лесько, О. (ВНТУ, 2018)Досліджено роль етики відповідальності в розвитку ділових відносин. Проаналізовано вплив практичної філософії Г. Йонаса та Д. Бьолера на розвиток етики відповідальності. Визначено методологічні засади розвитку ділових ... -
Розв’язання ділових конфліктів в організації
Фомич, Н. І. (ВНТУ, 2018)Розкрито сутність ділових конфліктів в організації. Визначено систему управління конфліктами в організації. Досліджено способи розв’язання (подолання, вирішення) ділових конфліктів.