Оптимізація режимів роботи електропривода гібридного автомобіля з паралельним з’єднанням двигунів
Анотації
Здійснено розробку електропривода гібридного автомобіля з паралельним з’єднанням двигунів. Проведено попередній розрахунок потужності електродвигуна На основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода, розраховано та вибрано електродвигун, перевірено його за нагрівом, перевантажувальною здатністю та умовами пуску, розроблено систему керування та підібрано елементи перетворювального агрегату, досліджено характеристики в статистичному та динамічному режимах. Для САЕП проведено моделювання в ППП Matlabі здійснено перевірку на стійкість. Розв’язано задачу оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму дорогою, яка крім горизонтальних ділянок містить спуски та підйоми, а рух здійснюється лише за допомогою системи електропривода при вимкненому двигуні внутрішнього згоряння. Здійснено декомпозицію задачі оптимізації руху транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згоряння та від електричного двигуна постійного струму за умови, що транспортний засіб рухається дорогою, яка крім горизонтальних ділянок містить також і спуски та підйоми. Осуществлена разработка электропривода гибридного автомобиля с параллельным соединением двигателей. Проведен предварительный расчет мощности электродвигателя На основе технико-экономических показателей выбрано систему электропривода, рассчитаны и выбраны электродвигатель, проверено его нагревом, перегрузочной способностью и условиями пуска, разработана система управления и подобраны элементы преобразовательного агрегата, исследованы характеристики в статистическом и динамическом режимах. Для САЕП проведено моделирование в ППП Matlab осуществлена проверка на стойкость. Решена задача оптимизации движения транспортного средства с комбинированным приводом от двигателя внутреннего сгорания и от электрического двигателя постоянного тока дорогой, кроме горизонтальных участков содержит спуски и подъемы, а движение осуществляется только с помощью системы электропривода при выключенном двигателе внутреннего сгорания. Осуществлено декомпозицию задачи оптимизации движения транспортного средства с комбинированным приводом от двигателя внутреннего сгорания и от электрического двигателя постоянного тока при условии, что транспортное средство движется по дороге, которая кроме горизонтальных участков содержит также и спуски и подъемы. Done developing electric hybrid vehicle with parallel connection of motors. A preliminary calculation of the electric power on the basis of technical and economic parameters of the electric system is selected, designed and selected motor, checked it for heating, overload capacity and starting conditions, the system controls and matched elements converting unit investigates the characteristics of static and dynamic modes. For SAEP Simulation in MATLAB by PPP tested for stability. The problem of optimization of the vehicle with a combined drive of the internal combustion engine and the electric motor of a direct current path that includes in addition to the horizontal sections of descents and climbs, and the movement is carried out only with the electric system in the internal combustion engine is switched off. Done decomposition optimization problem of the vehicle with a combined drive of the internal combustion engine and electric motor from DC provided the vehicle is moving way, which in addition also contains horizontal sections and descents and ascents.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12605