Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСухов, В. О.uk
dc.date.accessioned2016-07-05T12:17:08Z
dc.date.available2016-07-05T12:17:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСухов В. О. Стабілізація напруги контактної мережі шляхом рекуперації електроенергії в особливих режимах руху трамвая [Електронний ресурс] : [презентація] / В. О. Сухов ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра відновлюваної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів. - Електронні текстові дані (1 файл: 0,50 Мбайт). - Вінниця, 2015. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12607
dc.descriptionКерівник : д.т.н., проф. Мокін Б. І.uk
dc.description.abstractЗдійснено аналіз методів та засобів рекуперації електричної енергії. Обрано інерційний накопичувач. Проведено розрахунок експлуатаційних витрат та розрахунок капітальних вкладень, на основі яких зроблені висновки щодо використання системи керування. Розроблено структурну функціональну та принципову схему. Встановлено наявність зрівняльних струмів в системі тягового електропостачання при рекуперації електроенергії на ділянці. При регулюванні напруги тягових підстанцій для розширення зони рекуперації суттєво збільшуються втрати енергії в тяговій мережі, що вимагає комплексної оцінки енергозбереження від застосування рекуперації в умовах підвищених втрат. В результаті моделювання отримано характеристики, які повністю задовільняють вимоги системи.uk
dc.description.abstractОсуществлен анализ методов и средств рекуперации электрической энергии. Избран инерционный накопитель. Проведен расчет эксплуатационных расходов и расчет капитальных вложений, на основе которых сделаны выводы по использованию системы управления. Разработана структурная функциональную и принципиальную схему. Установлено наличие уравнительных токов в системе тягового электроснабжения при рекуперации электроэнергии на участке. При регулировании напряжения тяговых подстанций для расширения зоны рекуперации существенно увеличиваются потери энергии в тяговой сети, требует комплексной оценки энергосбережения от применения рекуперации в условиях повышенных потерь. В результате моделирования получены характеристики, которые полностью удовлетворяют требования системы.ru
dc.description.abstractThe analysis methods and tools for recovery of electricity. Chosen inertial drive. The calculation of operating costs and capital investment calculation on which the conclusions on the use of control systems. Structural and functional concept. The presence equalization currents in traction power supply system in the recovery of electricity on the plot. When adjusting the voltage traction substations for the expansion of recovery significantly increases the energy losses in power network that requires a comprehensive assessment of energy savings from the use of recovery in high losses. As a result of simulation obtained characteristics that fully satisfy the requirements of the system.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject8.05070202
dc.subjectелектричні системи і комплекси транспортних засобівuk
dc.subjectтрамвайuk
dc.subjectрекупераціяuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectінерційний накопичувачuk
dc.subjectрекуперацияru
dc.subjectматематическая модельru
dc.subjectинерционный накопительru
dc.subjecttramen
dc.subjectrecuperationen
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjectinertial driveen
dc.titleСтабілізація напруги контактної мережі шляхом рекуперації електроенергії в особливих режимах руху трамваяuk
dc.title.alternativeСтабилизация напряжения контактной сети путем рекуперации электроэнергии в особых режимах движения трамваяru
dc.title.alternativeStabilization of voltage contact system through recovery of electricity in the special regime of movement of the tramen
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію