Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДельгадо Вега, А. С.uk
dc.date.accessioned2016-07-13T13:37:32Z
dc.date.available2016-07-13T13:37:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationДельгадо Вега А. С. Обґрунтування вибору безпечних режимів руху автомобілів в темну пору доби [Електронний ресурс] : [презентація] / А. С. Дельгадо Вега ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів і транспортного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 0,71 Мбайт). - Вінниця, 2015. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12715
dc.descriptionКерівник : к.т.н., доц. Кужель В. П.uk
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота складається із вступу, 5 розділів і загальних висновків. Загальний обсяг роботи 105 стор., 72 літературних джерела. Предметом магістерської кваліфікаційної роботи є вибір безпечних режимів руху автомобілів в темну пору доби з врахуванням факторів, які діють в системі „водій – автомобіль – дорога – середовище”. Робота складається з п’яти частин: 1. Аналіз проблем забезпечення безпечних режимів руху автомобілів в темну пору доби. 2. Теоретичні аспекти визначення ефективності роботи систем головного освітлення автомобілів. 3. Обґрунтування схем дорожніх експериментів та алгоритмів проведення досліджень. 4 Практичні рекомендації щодо вибору безпечних режимів руху автомобілів в темну пору доби. 5. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. Метою даної кваліфікаційної роботи є поліпшення безпеки руху автомобілів за рахунок рекомендацій щодо вибору безпечних режимів руху для розрізнення тест-об’єктів на дорозі в темну пору доби.uk
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of introduction, 5 chapters and overall conclusions. The total amount of 105 p., 72 literature sources. The subject of the master's qualification work is to choose safe modes of vehicles at nighttime, taking into account factors that are in the "driver - vehicle - road - environment". The work consists of five parts: 1. Analysis of problems of safe modes of vehicles at nighttime. 2. Theoretical aspects of determination of efficiency of the main light vehicles. 3. Justification road experiments schemes and algorithms research. 4 Practical advice on choosing the safest modes of vehicles at nighttime. 5. Health and safety in emergency situations. The aim of this qualification is to improve the safety of vehicles by recommendations on the selection of safe modes of movement to distinguish test objects on the road at nighttime.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject8.07010601
dc.subjectавтомобілі та автомобільне господарствоuk
dc.titleОбґрунтування вибору безпечних режимів руху автомобілів в темну пору добиuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію