Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлочко, Н. Л.uk
dc.date.accessioned2016-07-21T16:35:11Z
dc.date.available2016-07-21T16:35:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationКлочко Н. Л. Cистематизуючий аналіз факторів, що найбільше впливали на вирішення проблеми вступу до школи в Україні (1900-1970 рр.) [Текст] / Н. Л. Клочко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : ТОВ фірма „Планер”, 2011. - Вип. 34. - С. 325-329.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12850
dc.description.abstractУ статті проаналізовано фактори реформування системи початкової освіти в Україні, які найбільше впливали на вирішення проблеми вступу дитини до школи.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологіяuk
dc.subjectпроблема вступу дітей до школиuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectосвітня політикаuk
dc.subjectукраїнська національна школаuk
dc.titleCистематизуючий аналіз факторів, що найбільше впливали на вирішення проблеми вступу до школи в Україні (1900-1970 рр.)uk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc374


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію