Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorБистрик, Максимuk
dc.date.accessioned2016-11-11T10:59:12Z
dc.date.available2016-11-11T10:59:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationСавчук, Тамара Використання регресійного аналізу для прогнозування кількості відвідувань супермаркетів [Текст] / Т. О. Савчук, М. Бистрик // Proceedings of the tenth international scientific-practical conference «Internet-Education-Science» (IES-2016), Vinnytsia, 11-14 October, 2016. - Vinnytsia : VNTU, 2016. - С. 25-27.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-646-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13326
dc.description.abstractРозглянуто доцільність використання регресійного аналізу з метою прогнозування кількості відвідувань супермаркетів. Знайдені закономірності допоможуть менеджерам приймати ефективні рішення при формуванні подальшої маркетингової політики організації.uk
dc.description.abstractConsidered expediency of using a regression analysis to predict the count of visits to the supermarkets. Found dependences, will help managers to accept effective decisions during formation the future company’s marketing policy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleВикористання регресійного аналізу для прогнозування кількості відвідувань супермаркетівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію