Show simple item record

dc.contributor.authorСтоляревская, Аллаru
dc.date.accessioned2016-11-14T15:05:03Z
dc.date.available2016-11-14T15:05:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationСтоляревская Алла Об одном успехе геймификации 2015 года [Текст] / А. Столяревская // Proceedings of the tenth international scientific-practical conference «Internet-Education-Science» (IES-2016), Vinnytsia, 11-14 October, 2016. - Vinnytsia : VNTU, 2016. - С. 216-218.ru
dc.identifier.isbn978-966-641-646-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13372
dc.description.abstractВ работе описан геймифицированный языковый сервис Duolingo, который использует технологию машинного обучения. Рассмотрены три основных свойства сервиса, которые способствуют улучшению обучения: индивидуализация обучения, обратная связь и аналитика обучения.ru
dc.description.abstractThe paper reports about gamified language-learning service Duolingo, which uses machine learning technique. Three main features that contribute to the improvement of learning: individualization, feedback, and learning analytics are considered.en
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.titleОб одном успехе геймификации 2015 годаru
dc.typeThesis
dc.identifier.udc374


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record