Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОхромій, Галинаuk
dc.contributor.authorАніскевич, Світланаuk
dc.contributor.authorМакарова, Наталіяuk
dc.contributor.authorНоздрін, Сергійuk
dc.date.accessioned2016-11-14T16:00:43Z
dc.date.available2016-11-14T16:00:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationІнноваційні методи визначення індивідуальних можливостей школярів до навчального процесу [Текст] / Г. Охромій, С. Аніскевич, Н. Макарова, С. Ноздрін // Proceedings of the tenth international scientific-practical conference «Internet-Education-Science» (IES-2016), Vinnytsia, 11-14 October, 2016. - Vinnytsia : VNTU, 2016. - С. 227-229.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-646-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13376
dc.description.abstractРозглянуто сучасний стан системи середньої освіти в Україні; стану здоров’я підростаючого покоління. Запропоновано методи визначення толерантності школярів до розумових та фізичних навантажень школярів. Запропоновані методи можуть підвищити ефективність навчального процесу у школах.uk
dc.description.abstractThe current state of education system in the school in Ukraine; the health of the younger generation were considered. Methods to determine the tolerance of children to mental and physical stress were suggested. These methods can increase the effectiveness of the educational process in schools.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleІнноваційні методи визначення індивідуальних можливостей школярів до навчального процесуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc159.9


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію