Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКужель, В. П.uk
dc.contributor.authorКашканов, В. А.uk
dc.contributor.authorКашканов, А. А.uk
dc.contributor.authorКукурудзяк, Ю. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-12-11T15:49:57Z
dc.date.available2016-12-11T15:49:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationТеоретичні основи оптимізації функціонування автомобільних систем адаптивного освітлення [Текст] / В. П. Кужель, А. А. Кашканов, В. А. Кашканов, Ю. Ю. Кукурудзяк // Сучаснi технологii в машинобудуваннi та транспортi : міжвузівський збірник. – Луцьк, 2015. – Вип. №1(3). - С. 103-110.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13511
dc.description.abstractРозглянуті основні причини виникнення ДТП в темну пору доби і шляхи вирішення цієї проблеми. Проаналізовані передові системи адаптивного освітлення автомобілів. Представлена математична модель, що дозволяє оптимізувати діапазон значень кутів повороту автомобільної фари.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk
dc.subjectадаптивна системаuk
dc.subjectсистема освітленняuk
dc.subjectбезпека рухуuk
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectкут повороту фариuk
dc.titleТеоретичні основи оптимізації функціонування автомобільних систем адаптивного освітленняuk
dc.title.alternativeТеоретические основы оптимизации функционирования автомобильных систем адаптивного освещенияru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію