dc.contributor.author | Кужель, В. П. | uk |
dc.contributor.author | Кашканов, В. А. | uk |
dc.contributor.author | Кашканов, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Кукурудзяк, Ю. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-12-11T15:49:57Z | |
dc.date.available | 2016-12-11T15:49:57Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Теоретичні основи оптимізації функціонування автомобільних систем адаптивного освітлення [Текст] / В. П. Кужель, А. А. Кашканов, В. А. Кашканов, Ю. Ю. Кукурудзяк // Сучаснi технологii в машинобудуваннi та транспортi : міжвузівський збірник. – Луцьк, 2015. – Вип. №1(3). - С. 103-110. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13511 | |
dc.description.abstract | Розглянуті основні причини виникнення ДТП в темну пору доби і шляхи вирішення цієї проблеми.
Проаналізовані передові системи адаптивного освітлення автомобілів. Представлена математична модель, що
дозволяє оптимізувати діапазон значень кутів повороту автомобільної фари. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Луцький національний технічний університет | uk |
dc.subject | адаптивна система | uk |
dc.subject | система освітлення | uk |
dc.subject | безпека руху | uk |
dc.subject | автомобіль | uk |
dc.subject | кут повороту фари | uk |
dc.title | Теоретичні основи оптимізації функціонування автомобільних систем адаптивного освітлення | uk |
dc.title.alternative | Теоретические основы оптимизации функционирования автомобильных систем адаптивного освещения | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.1 | |