Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorВакар, Т. В.uk
dc.contributor.authorKarachyna, N.en
dc.contributor.authorVakar, T.en
dc.date.accessioned2017-02-11T16:11:47Z
dc.date.available2017-02-11T16:11:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Перспективи та проблеми брендингу репрезентативної сільської території України [Текст] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища», Одеса, 22-24 вересня 2016 р. – 2016. - С. 32-33.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13998
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofМатеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегічні пріоритети соціально-економічного розвитку в умовах інституційних перетворень глобального середовища», Одеса, 22-24 вересня 2016 р. : 32-33.uk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectбрендинг сільських територійuk
dc.titleПерспективи та проблеми брендингу репрезентативної сільської території Україниuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію