Гідропривод для незалежного від навантаження управління витратою
Author
Козлов, Леонід Геннадійович
Петров, Олександр Васильович
Козлов, Леонид Геннадиевич
Петров, Александр Васильевич
Kozlov, Leonid Hennadiiovych
Petrov, Oleksandr Vasyliovych
Date
2009-08-10Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Гідропривод, в якому з правого боку золотника виконаний додатковий торець та хвостовик меншого діаметра, який утворює з корпусом клапана камеру хвостовика, обмежену правим торцем і сполучену через додатковий дросель з лінією нагнітання, між основним торцем камери навантаження та золотником виконано додатковий торець камери навантаження, в хвостовику розміщено плунжер, який утворює з золотником камеру управління, обмежену правим торцем та сполучену з камерою навантаження, та пружинну камеру, обмежену лівим торцем та з'єднану радіальними отворами з камерою хвостовика, причому відстань між лівим та правим торцями плунжера менша відстані між правим торцем камери управління та віссю радіальних отворів на величину, не меншу половини діаметра радіальних отворів, але більшу відстані між лівим торцем пружинної камери та віссю радіальних отворів на величину, не меншу половини діаметра радіальних отворів, відстань між правим та додатковим торцем золотника більша відстані між додатковим торцем камери навантаження та правим торцем камери хвостовика на величину, не меншу діаметра радіальних отворів, відстань між правим торцем золотника та віссю радіальних отворів більша відстані між додатковим торцем камери навантаження та правим торцем камери хвостовика на величину, не меншу половини діаметра радіальних отворів, пружинна камера сполучена через золотник осьовим каналом з лінією зливу, сумарна провідність радіальних отворів перевищує провідність додаткового дроселя, лінію навантаження в нейтральній позиції гідророзподільника сполучено із зливом. Гидропривод, в котором с правой стороны золотника выполнен дополнительный торец и хвостовик меньшего диаметра, который образует с корпусом клапана камеру хвостовика, ограниченную правым торцом и соединенную через дополнительный дроссель с линией нагнетания, между основным торцом камеры нагрузки и золотником выполнен дополнительный торец камеры нагрузки, в хвостовике размещен плунжер, который образовывает с золотником камеру управления, ограниченную правым торцом и соединенную с камерой нагрузки, и пружинную камеру, ограниченную левым торцом и соединенную радиальными отверстиями с камерой хвостовика, причем расстояние между левым и правым торцами плунжера меньше расстояния между правым торцом камеры управления и осью радиальных отверстий на величину, не меньшую половины диаметра радиальных отверстий, но больше расстояния между левым торцом пружинной камеры и осью радиальных отверстий на величину, не меньшую половины диаметра радиальных отверстий, расстояние между правым и дополнительным торцом золотника больше расстояния между дополнительным торцом камеры нагрузки и правым торцом камеры хвостовика на величину, не меньшую диаметра радиальных отверстий, расстояние между правым торцом золотника и осью радиальных отверстий больше расстояния между дополнительным торцом камеры нагрузки и правым торцом камеры хвостовика на величину, не меньшую половины диаметра радиальных отверстий, пружинная камера соединена через золотник осевым каналом с линией слива, суммарная проводимость радиальных отверстий превышает проводимость дополнительного дросселя, линия нагрузки в нейтральной позиции гидрораспределителя соединена со сливом. A hydro-drive in which at right side of spool additional end is provided, and tail element with smaller diameter that forms with the body of the valve a chamber of tail element restricted by right end and connected through additional throttle to discharge line, between the main end of the load chamber and spool additional end of the load chamber is arranged, in the tail element a plunger is placed, this forms with the spool a control chamber restricted by right end and connected to the load chamber, and the springy chamber restricted by the left end and connected through radial openings to the chamber of tail element. The distance between the left and the right ends of the plunger is smaller than distance between the right end of the control chamber and axis of radial openings by value not smaller than half of diameter of radial openings but larger than distance between the left end of the springy chamber and axis of radial openings by value not smaller than half of diameter of radial openings. The distance between the right and the additional end of the spool is larger than distance between additional end of the load chamber and the right end of the chamber of tail element by value not smaller than diameter of radial openings, distance between the right end of the spool and axis of radial openings is larger than distance between additional end of the load chamber and right end of the chamber of tail element by value not smaller than half of diameter of radial openings. The springy chamber is connected through the spool with axial channel to discharge line, total through capacity of radial openings exceeds conductivity of additional throttle, load line in neutral position of hydraulic control valve is connected to sink.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/1417