Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОсадчук, Н. І.uk
dc.date.accessioned2017-02-18T13:17:57Z
dc.date.available2017-02-18T13:17:57Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14210
dc.description.abstractВ роботі представлені дослідження основних психофізіологічних функцій школярів, які мають соціальну та навчальну значущість, що показали тісний взаємозв'язок з комплексним показником гармонійності фізичного розвитку дівчат і юнаків. Проведені дослідження надали можливість розробити багатофакторні моделі щодо передбачення особливостей їх взаємозв’язку та взаємозалежності, імовірнісного передбачення критеріальних значень комплексного показника фізичного розвитку протягом різних вікових періодів життя, здійснити їх ґрунтовну прогностичну оцінку.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІвано-Франківськuk
dc.subjectкластерний аналізuk
dc.subjectбагатофакторні моделіuk
dc.subjectфізичний розвитокuk
dc.subjectпсихофізіологічні функціїuk
dc.titleЗастосування кластерного аналізу та багатофакторних моделей для визначення основних психофізіологічних функцій школярівuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію