Застосування кластерного аналізу та багатофакторних моделей для визначення основних психофізіологічних функцій школярів
dc.contributor.author | Осадчук, Н. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-18T13:17:57Z | |
dc.date.available | 2017-02-18T13:17:57Z | |
dc.date.issued | 2016-05 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14210 | |
dc.description.abstract | В роботі представлені дослідження основних психофізіологічних функцій школярів, які мають соціальну та навчальну значущість, що показали тісний взаємозв'язок з комплексним показником гармонійності фізичного розвитку дівчат і юнаків. Проведені дослідження надали можливість розробити багатофакторні моделі щодо передбачення особливостей їх взаємозв’язку та взаємозалежності, імовірнісного передбачення критеріальних значень комплексного показника фізичного розвитку протягом різних вікових періодів життя, здійснити їх ґрунтовну прогностичну оцінку. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківськ | uk |
dc.subject | кластерний аналіз | uk |
dc.subject | багатофакторні моделі | uk |
dc.subject | фізичний розвиток | uk |
dc.subject | психофізіологічні функції | uk |
dc.title | Застосування кластерного аналізу та багатофакторних моделей для визначення основних психофізіологічних функцій школярів | uk |
dc.type | Thesis |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ІРТС [779]
статті, матеріали конференцій