• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Вплив конструктивних параметрів системи керування на стійкість гідропривода, чутливого до навантаження

Автор
Козлов, Л. Г.
Гесаль, М. В.
Ковальчук, В. А.
Арбузова, В. Є.
Арбузова, В. Е.
Kozlov, L. G.
Gesal, M. V.
Kovalchuk, V. A.
Arbuzova, V. E.
Дата
2011
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [399]
Анотації
Представлено нову систему керування гідроприводом, чутливим до навантаження. Розроблено його нелінійну математичну модель на основі дослідження якої, визначено, що на стійкість гідропривода, чутливого до навантаження впливають конструктивні параметри системи його керування. Знайдені співвідношення конструктивних параметрів системи керування, що забезпечують стійку роботу гідропривода, чутливого до навантаження в усьому діапазоні його роботи.
 
Представлена новая система управления гидроприводом, чувствительным к нагрузке. Разработана его нелинейная математическая модель, на основании исследования которой определено, что на устойчивость чувствительного к нагрузке гидропривода влияют конструктивные параметры системы управления. Определены соотношения конструктивных параметров системы управления, которые обеспечивают устойчивость работы чувствительного к нагрузке гидропривода во всем диапазоне его работы.
 
A new control system of the load-sensing hydraulic drive is presented. On the basis of research developed non-linear mathematical model, it has been determined that stability of the load-sensing hydraulic drive is influenced by the design parameters of its control system. Such combinations of the control system design parameters have been found that provide stable operation of the load-sensing hydraulic drive.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/15106
Відкрити
стаття (423.8Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ