Моделі якості загальноосвітнього навчального закладу
Автор
Лужецький, В. А.
Білик, О. О.
Дата
2006Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ЗІ [361]
Анотації
Одною із основних задач реформи системи освіти є підвищення ефективності і якості управління на основі впровадження сучасних інформаційних технологій. Реалізацію даної задачі можуть забезпечити лише адекватні засоби вимірювання досягнутої якості освіти, виявлення факторів впливу, оцінювання ефективності освітніх програм і реформ. Виходячи з положень TQM-ідеології, управління якістю освіти розглядається як управління за пріоритетами якості: якості умов, якості процесу і якості результатів цього процесу. Ключовою ланкою в управлінні якістю освіти є навчальний заклад. Оскільки оцінювання якості здійснюється для потреб внутрішніх і зовнішніх споживачів, тому наведено різні моделі якості загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Представлення якості ЗНЗ у вигляді набору оцінок стану ресурсів, якості процесів і рівня результатів забезпечує можливість спрямувати зусилля ЗНЗ на покращення конкретної складової якості. Комплексна оцінка якості спрощує порівняння ЗНЗ зовнішніми споживачами.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15392