Застосування комп’ютерних технологій під час вивчення студентами дисциплін циклу безпеки життєдіяльності
Анотації
Запропоновано комп’ютерну програму для тестової перевірки знань студентів з дисциплін: «Безпекажиттєдіяльності», «Основи охорони праці», «Охорона праці в галузі», «Медична підготовка» для проведення поточного, модульного та підсумкового контролів знань студентів. Наведено вимоги логічності до тестового матеріалу. Розглянуто заходи та засоби запобігання списуванню студентів під час тестування. Наведено загальні види вікна розробленої програми на різних етапах тестування. Показано, що тестова комп’ютерна перевірка та оцінка знань студентів є новітнім прогресивним методом, що створює оптимальні умови для перевірки знань студентів, заслуговує на її широке впровадження в навчальний процес і наближає нашу країну до входження в систему вищої освіти європейського та світового простору. There has been offered the computer program for test verification of students’ knowledge from disciplines: «Safety of Vital Functions», «Basis of Labor Protection», «Labor Protection in Industry», and «Medical Preparation» for realization of current, module and final control of students’ knowledge. There have been presented logic requirements to the test material. The measures and facilities of prevention from cribbing of students at testing have been considered in the paper. General views of the window of the launched program on the different stages of testing have been presented. It has been shown that test computer verification and estimation of students’ knowledge are the newest, progressive method that creates optimal terms for verification of students’ knowledge and deserves its wide introduction in the educational process and approaches our country to the system of higher education of European and world space. Предложена компьютерная программа для тестовой проверки знаний студентов по дисциплинам: «Безопасность жизнедеятельности», «Основы охраны труда», «Охрана труда в отрасли», «Медицинская подготовка» для проведения текущего, модульного и итогового контроля знаний студентов. Приведены требования логичности к тестовому материалу. Рассмотрены мероприятия и средства предотвращения списывания студентов при тестировании. Приведены общие виды окна разработанной программы на разных этапах тестирования. Показано, что тестовая компьютерная проверка и оценка знаний студентов является новейшим прогрессивным методом, создающим оптимальные условия для проверки знаний студентов и заслуживающим на ее широкое внедрение в учебный процесс и приближающий нашу страну к вхождению в систему высшего образования европейского и мирового пространства.
URI:
https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/5
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15406