Навчання майбутніх спеціалістів з обліку та адміністрування в контексті компетентністного підходу з використанням електронних освітніх ресурсів
Анотації
Структурна реформа національної системи вищої освіти спрямована на забезпечення мобільності, пра-цевлаштування і конкурентоздатності фахівців з вищою освітою, реалізацію ідей Болонського процесу. Традиційні форми професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей, які будуть працювати за умов нестабільності зовнішнього середовища на підприємствах і в організаціях з нестабільним внутрішнім середовищем, недостатньо відповідають сучасним вимогам суспільства. У таких умовах вагоме місце під час підготовки фахівця, здатного розв’язувати складні професійні зав-дання, має вивчення фахових дисциплін з використанням електронних освітніх ресурсі. Під час формування професійної компетентності потрібно враховувати особовий аспект підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей, у яких необхідно сформувати культуру безпеки, ризик-орієнтоване мислення та здатність до розв’язання професійних завдань в умовах ринкової економіки та притаманної їй нестабільності внутрішнього (організації) та зовнішнього середовища функціонування. Structural reform of the national higher education system aimed at ensuring mobility, employability and competitive-ness of higher education experts, the implementation of the ideas of the Bologna process. Traditional forms of professional training of future specialists in economy that will work in conditions of instability of the environment in enterprises and organ-izations of the unstable internal environment, does not fully meet the current requirements of society.Under such circumstances the study of professional disciplines using electronic educational resources has set a leading role in the training of specialists capable of solving complex professional tasks. In the process of formation of pro-fessional competence there must be taken into account the personal aspect of the training of future specialists in economy, who have the necessary to form their safety culture, risk-oriented thinking and ability to solve professional tasks in a market economy and the inherent instability of the internal (organization) and the functioning of the environment Структурная реформа национальной системы высшего образования направлена на обеспечение мобиль-ности, трудоустройства и конкурентоспособности специалистов с высшим образованием, реализацию идей Болонского процесса. Традиционные формы профессиональной подготовки будущих специалистов экономиче-ских специальностей, которые будут работать в условиях нестабильности внешней среды на предприятиях и в организациях с нестабильным внутренней средой, не в полной мере соответствуют современным требова-ниям общества.В таких условиях ведущее место при подготовке специалиста, способного решать сложные профессио-нальные задачи, занимает изучение профессиональных дисциплин с использованием электронных образова-тельных ресурсов. В процессе формирования профессиональной компетентности нужно учитывать личност-ный аспект подготовки будущих специалистов экономических специальностей, у которых необходимо сформи-ровать культуру безопасности, риск-ориентированное мышление и способность к решению профессиональных задач в условиях рыночной экономики и присущей ей нестабильности внутренней (организации) и внешней сред функционирования
URI:
https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/9
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15408