Підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності як соціально-педагогічна проблема.
Анотації
Актуалізованосоціально-педагогічні передумови вивчення проблеми підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя йпрофесійної діяльності.Об’єкт дослідження – підготовка майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя і професійної діяльності.Мета роботи – визначити соціально-педагогічні передумови підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя йпрофесійної діяльності та обґрунтувати доцільність такої підготовки на основі формування культури безпечної життєдіяльності.Проаналізовано стан проблеми підготовки майбутніх фахівців соціономічних профілю в науково-педагогічних дослідженнях, виявлено нестачу досліджень про безпеку життя йпрофесійної діяльності. Висві тленоособистісні якості майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей таособливості їхньоїпідготовки до безпеки життя йпрофесійної діяльності. Наведено структуру такої підготовки, запропонованокомпоненти культури безпечної життєдіяльностіяк результат підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей до безпеки життя йпрофесійної діяльності.Розширення соціального попиту на фахівцівсоціономічних спеціальностей спонукає до до слідженьметодологічних і методичних проблем підготовки таких фахівців до безпеки життя йпрофесійної діяльності There have been updated the socio-pedagogical conditions of studying the problem of training of future specialists of socionomy specialties to the safety of life and professional activity.The research object of the paper is training of future specialists of socionomy specialties to the safety of life and pro-fessional activity.The purpose of work is determining the socio-pedagogical conditions of preparation of future specialists of socionomy specialties to the safety of life and professional activity and justifying the feasibility of such training on the basis of creating the culture of safe life and activity.The state of the problem of training of future specialists of socionomy profile in the scientific-pedagogical research revealed a lack of research on their safety of life and professional activity. There have been shown the personal qualities of future specialists of socionomy specialties and characteristics training for the safety of life and professional activity. There has been proposed the structure of the training, components of safe life and activity culture as a result of training of future specialists of socionomy specialties to the safety of life and professional activities have been offered in the paper.Extending social demand for professionals of socionomy specialties encourages the research of methodological and methodical problems of training specialists to secure the life and profession Актуализированысоциально-педагогические предпосылки изучения проблемы подготовки будущих специалистов социономических специальностей к безопасности жизни и профессиональной деятельности.Объект исследования – подготовка будущих специалистов социономических специальностей к безопасности жизни и профессиональной деятельности.Цельработы – определить социально-педагогические предпосылки подготовки будущих специалистов социономических специальностей к безопасности жизни и профессиональной деятельности и обосновать целесообразность такой подготовки на основе формирования культуры безопасной жизнедеятельности.Проанализированыпроблемы подготовки будущих специалистов социономического профиля в научно-педагогических исследованиях, выявлен недостаток исследований о безопасности жизни и профессиональной деятельности. Освещеныличностные качества будущих специалистов социономических специальностей и особенности их подготовки к безопасности жизни и профессиональной деятельности. Приведена структура такой подготовки, предложены компоненты культуры безопасной жизнедеятельностикак результата подготовки будущих специалистов социономических специальностей к безопасности жизни и профессиональной деятельности.Расширение социального спроса на специалистов социономических специальностей побуждает к исследованиям методологических и методических проблем подготовки таких специалистов к безопасной жизни и профессиональной деятельности.
URI:
https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/15
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15410