Організація самостійної роботи студентів з безпеки життєдіяльності в процесі підготовки фахівців
Анотації
Викладеноінформаціюпро особливості організації самостійної роботи студентів з безпеки життєдіяльності в процесі підготовки фахівців. Запропоновано низкуметодичних рекомендацій щодоорганізації самостійної роботи студентів з метою формування творчого мислення в майбу тніх фахівців.Об’єктдослідження – самостійна робота студентів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації.Мета роботи – розкриттяособливостей організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації з безпеки життєдіяльності з урахуванням особливостей професійної підготовки.Установлено, що формування досвіду самостійної роботи студентів можливеза таких умов:використаннянових інформаційних технологій, урахуванняспецифіки вивчення навчальних дисциплін, доцільноїорганізації таефективногостимулюваннясамостійної пізнавальної йнаукової діяльності студентів. Перспективи подальших досліджень полягають у розробленніметодичного забезпечення самостійної роботи і з’ясуванніїї характерних особливостей за певними напрямками підготовки у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації. This article contains details about the features of independent work of students of the course of «Life Safety» during their training. There have been offered the series of guidelines for the organization of independent work of students in order to develop creative thinking of future specialists.The object of the study is independent work of students of higher educational institutions of III–IV accreditation level.The purpose of the paper is to reveal the features of independent work of students of higher educational institutions of III–IV accreditation level of thecourse of «Life Safety» considering the specific professional training.It has been found that the formation of independent work experience is possible only due to the use of new information technologies, taking into account the specifics of the study subjects, purposeful and effective stimulation of independent learning and research activities of students.The preparation of methodological support of individual work and determining its specific features in specific areas of training in higher educational institutions of III–IV accreditationlevel have been considered to be the prospects for further research. Изложенаинформация об особенностях организации самостоятельной работы студентов по безопасности жизнедеятельности в процессе подготовки специалистов. Предложен ряд методических рекомендаций по организации самостоятельной работы студентов с целью формирования творческого мышления у будущих специалистов.Объект исследования – самостоятельная работа студентов высших учебных заведений III–IV уровней аккредитации.Цель работы – раскрытие особенностей организации самостоятельной работы студентов высших учебных заведений III–IV уровней аккредитации по безопасности жизнедеятельности с учетом особенностей профессиональной подготовки ..Установлено, что формирование опыта самостоятельной работы студентов возможно только при использовании новых информационных технологий, учета специфики изучения учебных дисциплин, целесообразной организации и эффективного стимулирования самостоятельной познавательной и научной деятельности студентов. Перспективы дальнейших исследований заключаются в разработке методического обеспечения самостоятельной работы и выяснения ее характерных особенностей по определенным направлениям подготовки в высших учебных заведениях III–IV уровней аккредитации.
URI:
https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/17
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15411