Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПоліщук, О. В.uk
dc.contributor.authorРепінський, С. В.uk
dc.contributor.authorСлабкий, А. В.uk
dc.date.accessioned2017-05-23T10:51:08Z
dc.date.available2017-05-23T10:51:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПоліщук О. В. Формування компетенцій з безпеки життєдіяльності в студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. В. Поліщук, С. В. Репінський, А. В. Слабкий // Педагогіка безпеки. - Вінниця : ВНТУ, 2016. - № 1. - С. 72-80.uk
dc.identifier.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/23
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15413
dc.description.abstractПоказано актуальність отримання знань з безпеки життєдіяльності студентами й розглянуто підходи та способи поліпшення навчального процесу як основи формування компетентності студентів у цій сфері. Висвітлено основні результати навчання студентів за типовою навчальною програмою і запропоновано напрямки розширення кругозору студента як особистості й члена суспільства.Об’єкт дослідження – рівень компетентності студентської молоді з безпеки життєдіяльності.Мета роботи – визначення шляхів і способів підвищення ефективності навчального процесу для отриман-ня достатнього рівня компетентності студентів з безпеки життєдіяльності.Актуальність й особливості формування особистої безпеки студентів вищої школи як на етапі отриман-ня освіти з технічного профілю, так і під час трудової й повсякденної діяльності в майбутньому, зумовлені зро-станням кількості та завданої шкоди від екологічних і техногенних катастроф, створюють необхідність пошуку нових принципів співіснування людини з навколишнім середовищем. Випускник вищої школи технічного профілю повинен мати світогляд, рівень якого дозволить йому орієнтуватися в швидкозмінному середовищі, аналізувати небезпечні об’єкти, явища в усіх їхніх проявах, оцінювати ризики, прогнозувати найближчі та віддалені наслідки надзвичайних подій, уміти орієнтуватися в небезпечних ситуаціях, захистити себе і своїх близьких від несприят-ливих впливів. Тоді сучасне суспільство споживання зможе рухатися в напрямку створення суспільства особистостей безпечного типу, що керуються розумом, а головна роль у цьому процесі належить освітній галузі та вищим навчальним закладам зокрема.uk
dc.description.abstractThe relevance of gaining knowledge by students and approaches and methods to improve the learning process as base of formation of students’ life safety competence have been shown in the article. The main results of student learning for typical curriculum have been considered. There have been proposed the directions of expansion outlook of student as individual and member of society.The research objecto of the paper is the level of students’ life safety competence.The purpose of the work is determining ways and methods of improving the efficiency of educational process to ob-tain sufficient level of students’ life safety competence.The relevance and features of forming the personal safety of high school students during education and in the work-place and everyday activities further have been caused by the growth of the number and danger of environmental and tech-nological disasters that create a need for search for new concepts of human coexistence with the environment.The graduate from high school of technical profile must have level outlook which will allow him to be guided in the widely -divergent environment, to analyze dangerous objects, phenomenon in all its forms, to evaluate the risks, to predict the nearest and term consequences of incidents, to be able to be guided in dangerous situations, to protect himself and his native people from the adverse effects.Therefore it is important to form the need for the personal safety as basis of self-improvement and self-development of a student, as a future full member of society.79en
dc.description.abstractПоказана актуальность получения знаний по безопасности жизнедеятельности студентами и рассмот-рены подходы и способы улучшения учебного процесса как основы формирования компетентности студентов в этой области. Рассмотрены основные результаты обучения студентов по типовой учебной программе и пред-ложены направления расширения кругозора студента как личности и члена общества.Объект исследования – уровень компетентности студенческой молодежи по безопасности жизнедея-тельности.Цель работы – определение путей и способов повышения эффективности учебного процесса для получ е-ния достаточного уровня компетентности студентов по безопасности жизнедеятельности.Актуальность и особенности формирования личной безопасности студентов высшей школы как на эта-пе получения образования по техническому профилю, так и в процессе трудовой и повседневной деятельности в дальнейшем обусловленные ростом количества и опасности экологических и техногенных катастроф, созда-ют необходимость поиска новых принципов сосуществования человека с окружающей средой. Выпускник высшей школы технического профиля должен иметь мировоззрение, уровень которого позволит ему ориентироваться в широко- вариативной обстановке, анализировать опасные объекты, явления во всех их проявлениях, оценивать риски, прогнозировать ближайшие и отдаленные последствия чрезвычайных событий, уметь ориентироваться в опасных ситуациях, защитить себя и своих близких от неблагоприятных воздействий. Тогда современное общество потребления сможет двигаться в направлении создания общества людей безопасного типа, котор ые руководствуются разумом, а главная роль в этом процессе принадлежит сфере образования и высшим учебным заведениям в частностиru
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 72-80.uk
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectбезпека в надзвичайних ситуаціяхuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.titleФормування компетенцій з безпеки життєдіяльності в студентів вищих навчальних закладівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.378:614.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію