Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.date.accessioned2017-05-25T21:06:14Z
dc.date.available2017-05-25T21:06:14Z
dc.date.issued2017-04-20
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Концепт територіального брендингу в контексті розвитку депресивних місцевих економік [Текст] / Н. П. Карачина // Розвиток освіти, науки, економіки в умовах інтеграційних процесів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Вінниця, 20 квітня 2017 р. - Вінниця : ВННІЕ ТНЕУ, 2017. - Т. 1, ч. 1. - С. 12-14.uk
dc.identifier.issn978-617-692-413-5
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15469
dc.description.abstractЗдійснено гносеологічний аналіз категорій "брендинг" і "територіальний брендинг". Виокремлено перспективи територіального брендингу з позиції розвитку місцевих економік.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університетуuk
dc.relation.ispartofРозвиток освіти, науки, економіки в умовах інтеграційних процесів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Вінниця, 20 квітня 2017 р. : 12-14.uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендинг сільських територійuk
dc.titleКонцепт територіального брендингу в контексті розвитку депресивних місцевих економікuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.166.5:347.772


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію