dc.contributor.author | Матусевич, О. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-05-31T07:58:53Z | |
dc.date.available | 2017-05-31T07:58:53Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Матусевич О. О. Концептуальна модель підвищення оптимального управління системою технічного обслуговування і ремонту тягових підстанцій [Текст] / О. О. Матусевич // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2016. - № 1. - C. 41-46. | uk |
dc.identifier.issn | 1999-9941 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15533 | |
dc.identifier.uri | https://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/271/358 | en |
dc.description.abstract | Розроблено модель удосконалення системи управління ремонтним обслуговуванням тягової підстанції дистанції електропостачання, що дозволяє підвищити ефективність системи організації і керування технічним обслуговуванням та ремонтом силового електроустаткування тягової підстанції за рахунок посилення таких функцій управління як: планування, прогнозування, облік, контроль, мотивація і стимулювання ремонтних бригад та прийняття оптимальних рішень. Показано, що реалізація моделі дозволить істотно скоротити витрати на технічне обслуговування і ремонти обладнання, знизити тривалість його простоїв і, в підсумку, підвищити надійність та ефективність роботи тягової підстанції дистанції електропостачання залізниць. | uk |
dc.description.abstract | The model management system improvement the repair service of traction substation the distance of power, which improves the efficiency of the organization and management of maintenance and repair of power electric traction substation by strengthening such control functions as: planning, forecasting, accounting, control, motivation and stimulation of repair crews and optimal decision making. It is shown that the implementation of the model will significantly reduce the cost of maintenance and repair of equipment, reduce the duration of his downtime and, ultimately, improve the reliability and efficiency of electrical traction substation distance railways. | en |
dc.description.abstract | Разработана модель усовершенствования системы управления ремонтным обслуживанием тяговой подстанции дистанции электроснабжения, что позволяет повысить эффективность системы организации и управления техническим обслуживанием и ремонтом силового электрооборудования тяговой подстанции за счет усиления таких функций управления как: планирование, прогнозирование, учет, контроль, мотивация и стимулирование ремонтных бригад и принятие оптимальных решений. Показано, что реализация модели позволит существенно сократить время на техническое обслуживание и ремонты оборудования, знизить продолжительность его простоев, повысить надежность и эффективность работы тяговой подстанции дистанции электроснабжения железной дороги. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. № 1 : 41-46. | uk |
dc.subject | тягова підстанція | uk |
dc.subject | технічне обслуговування і ремонт | uk |
dc.subject | система управління | uk |
dc.subject | силове електрообладнання | ru |
dc.subject | моделювання | ru |
dc.subject | тяговая подстанция | ru |
dc.subject | техническое обслуживание и ремонт | ru |
dc.subject | система управления | ru |
dc.subject | силовое электрооборудование | ru |
dc.subject | ремонтные бригады | ru |
dc.subject | моделирование | ru |
dc.subject | traction substation | en |
dc.subject | maintenance and repair | en |
dc.subject | control system | en |
dc.subject | power equipment | en |
dc.subject | maintenance crews | en |
dc.subject | modeling | en |
dc.title | Концептуальна модель підвищення оптимального управління системою технічного обслуговування і ремонту тягових підстанцій | uk |
dc.title.alternative | Концептуальная модель повышения эффективности управления системой технического обслуживания и ремонта тяговых подстанций | ru |
dc.title.alternative | Conceptual model of efficiency management the system of maintenance and repair the traction substation | en |
dc.type | Article | |