Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗелінський, В. Й.uk
dc.contributor.authorКаращенко, В. А.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T21:56:08Z
dc.date.available2017-07-13T21:56:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЗелінський В. Й. Особливості формування стратегії фірмового обслуговування автомобілів [Електронний ресурс] / В. Й. Зелінський, В. А. Каращенко // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2017/paper/view/2675.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2017/paper/view/2675
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/16745
dc.description.abstractРозглянуто особливості формування стратегії фірмового обслуговування автомобілів.uk
dc.description.abstractThe features of formation of corporate strategy automobiles service..en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectфірмовий сервісuk
dc.subjectстанція технічного обслуговуванняuk
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk
dc.subjectstrategyen
dc.subjectcorporate servicesen
dc.subjectservice station maintenanceen
dc.titleОсобливості формування стратегії фірмового обслуговування автомобілівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію