Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorАзарова, А. О.
dc.contributor.authorПрисяжнюк, М. В.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:24:52Z
dc.date.available2017-07-13T22:24:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПрисяжнюк М. В. Застосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / М. В. Присяжнюк ; наук. кер. А. О. Азарова // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1880.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1880
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17059
dc.description.abstractВивчено інформаційні технології, що застосовуються з метою підвищення ефективності системи збуту на вітчизняних підприємствах. Розглянуто класифікацію підходів до управління збутовою політикою.uk
dc.description.abstractThe problem of improving the marketing system on the domestic enterprises by means of modern information technologies is studied. We have considered a classification of approaches to the management of a marketing policy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпрограмні засобиuk
dc.subjectsalesen
dc.subjectsales activitiesen
dc.subjectmarketing policyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsoftware toolsen
dc.titleЗастосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658. 82: 004. 4
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер ; пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, О. А. Третьяка, Ю. Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2004. – 896 сuk
dc.relation.referencesБолт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом / Г. Дж. Болт. – М. : Экономика, 2003. – 432 с.uk
dc.relation.referencesХрупович С. Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств: Дис. … канд. екон. наук : 08.06.01 / С. Є. Хрупович. — Л., 2005. — 202 сuk
dc.relation.referencesБалабаниць А. В. Збутова діяльність торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: Автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.06.02 / А. В. Балабаниць. — Донецьк, 2000. — 20 с.uk
dc.relation.referencesКривешко О. В. Управління збутовою діяльністю підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України: автореф. дис. канд. екон. наук : 08.02.03 / О. В. Кривешко. — Л., 2006. — 19 с.uk
dc.relation.referencesАзарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів / А. О. Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_7_49.uk
dc.relation.referencesПроволоцька О. М. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу : автореф. дис. канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / О. М. Проволоцька. – К. : Українська академія зовнішньої торгівлі, 2003. – 20 с.uk
dc.relation.referencesКальченко А. Г. Логістика : підручник / А. Г. Кальченко. – К. : КНЕУ, 2003. – 284 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію