Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПисаренко, К. М.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:24:52Z
dc.date.available2017-07-13T22:24:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПисаренко К. М. Методи оцінювання споживчого капіталу [Електронний ресурс] / К. М. Писаренко ; наук. кер. А. О. Азарова // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1884.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1884
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17060
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та узагальнено існуючі методи оцінювання споживчого капіталу. Запропоновано для оцінювання рівня споживчого капіталу застосовувати математичний апарат штучного інтелекту.uk
dc.description.abstractThe article analyzes and summarizes existing methods of estimation of consumer capital. The author proposes to evaluate the level of consumer capital by applying mathematical tools of artificial intelligence.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectспоживчий капіталuk
dc.subjectінтелектуальний капіталuk
dc.subjectметоди оцінюванняuk
dc.subjectвідносини зі споживачамиuk
dc.subjectклієнтська базаuk
dc.subjectconsumer capitalen
dc.subjectintellectual capitalen
dc.subjectassessment methodsen
dc.subjectrelationships with customersen
dc.subjectcustomer baseen
dc.titleМетоди оцінювання споживчого капіталуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc330.142
dc.relation.referencesКуликов Е. Насколько востребованы в Украине сервисы CRM? / Е. Куликов // Компьютерное обозрение. – 2010. – № 7 (718). – С. 26-27.ru
dc.relation.referencesГужва В. М. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 400 сuk
dc.relation.referencesОксанич А.П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320 сuk
dc.relation.referencesПономаренко В. С. Технология автоматизированой обработки экономической информации / В. С. Пономаренко, Р. К. Бутова, С. В. Минухин, А. В. Милов – К.: ИС-ДО, 2006. – 224 c.ru
dc.relation.referencesЭдвинссон Л. Интеллектуальный капитал. Опеределение истинной стоимости компании. Новая постиндустриальная волна на Западе / Л. Эдвиссон, М. Мелоун; под ред. В. Иноземцев. – М.: Академия, 1999. – 1067 с.ru
dc.relation.referencesБрукинг Э. Интелектуальный капитал: ключ к успеху в новом тысячелетии / Э. Брукинг; [пер. с. англ. Л. Н. Ковачиной]. – СПб.: Питер, 2001. – 288 с.ru
dc.relation.referencesСтюарт Т. Интеллектуальный капитал. Новый источник багатства организаций / Т. Стюарт. – М.: Поколение, 2007. – 436 с.ru
dc.relation.referencesКендюхов О.В. Оцінка ефективності управління клієнтським капіталом [Електронний ресурс] / О.В. Кендюхов // Ефективна економіка, 2012. – № 10. – Режим доступу: http://www.economy. nayka.com.ua/?op=1&z=1493uk
dc.relation.referencesКозырев А. Н. Оценка стоимости нематериальных активов и интелектуальной собственности / А. Н. Козырев, В. Л. Макаров. – М.: «Интерреклама», 2003. – 352 сru
dc.relation.referencesІлляшенко С. М. Сутність, структура й методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства / С. М. Ілляшенко // Економіка України. – 2008. – №11. – С. 16-26.uk
dc.relation.referencesПросвирина И. И. Интеллектуальный капитал: новый взгляд на нематериальные активы / И. И. Просвирина // Финансовый менеджмент. — 2004. — №4. — С. 98—106ru
dc.relation.referencesBrown S. A. Customer Relationship Management: A Strategic Imperative in the World of E-business. Jonh Wiley & Sons Canada LTD: Canada, 2000.en
dc.relation.referencesWilson D.T. An Integrated Model of Buyer-Seller Relationships / D. Wilson // Handbook of Relationship Marketing / Ed. J.N. Sheth, A. Parvatiyar. – L.: Sage Publications, 2000. – P. 245-270.en
dc.relation.referencesБойко М.Г. Організаційно-економічні засади взаємодії підприємства зі споживачами / М.Г. Бойко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Економіка. – 2011. – Вип. 2. – С. 86-92. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vmdu_ ek_2011_2_14.pdfuk
dc.relation.referencesАзарова А. О., Мороз О. В. Оцінювання ефективності управління споживчим капіталом // «Економічний простір»: Журнал. – Збірник наукових праць. – №60. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2012. – С.201– 206.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію