Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗозуля, І. В.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:26:13Z
dc.date.available2017-07-13T22:26:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЗозуля І. В. Дослідження сутності поняття «маркетингова стратегія підприємства» [Електронний ресурс] / І. В. Зозуля // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/3004.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/3004
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17103
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття «маркетингова стратегія», обґрунтовано необхідність її розробки та виведено авторське визначення сутності поняття «маркетингова стратегія».uk
dc.description.abstractThe essence of the concept of «marketing strategy», the necessity of developing and printed copyright defining the essence of the concept of «marketing strategy» .en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectособливості маркетингової стратегіїuk
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectespecially marketing strategyen
dc.titleДослідження сутності поняття «маркетингова стратегія підприємства»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.21:658.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію