Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТисячук, І. О.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:26:14Z
dc.date.available2017-07-13T22:26:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationТисячук І. О. Оцінка ефективності збутової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. О. Тисячук // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/3012.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/3012
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17105
dc.description.abstractРозглянуто та узагальнено методичні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства. Розкрито питання розробки та обґрунтування збутової політики. Визначено основні принципи та критерії стимулювання збуту, методи аналізу збутової діяльності.uk
dc.description.abstractIt has considered and summarized methodological approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the company. Solved issue of development and study of marketing policy. The basic principles and criteria for promotion, methods of analysis of sales activity.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsales policyen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectprofitabilityen
dc.subjectproduct life cycleen
dc.titleОцінка ефективності збутової діяльності підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.33


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію