Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:26:15Z
dc.date.available2017-07-13T22:26:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Етимологія та розвиток трактування економічної категорії «бренд» [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/3025.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/3025
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17109
dc.description.abstractРозкрито походження, дефініцію та розвиток сутнісного наповнення категорії «бренд» в контексті брендингової теорії. Визначено і обґрунтовано структурні елементи та складові бренду як одного із найуспішніших феноменів сучасного бізнесу.uk
dc.description.abstractThis article disclosed the origin, definition and development of the essential content category "brand" in the context of branding theory. Structural elements and components of the brand determined and grounded as one of the most successful phenomena of modern business.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтеорія брендингуuk
dc.subjectbranden
dc.subjectbrandingen
dc.subjectbrand marketingen
dc.subjectbranding theoryen
dc.titleЕтимологія та розвиток трактування економічної категорії «бренд»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc353:659


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію