Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:26:25Z
dc.date.available2017-07-13T22:26:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationШтовба О. В. Нечіткі технології в бренд-менеджменті [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/2471.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/2471
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17124
dc.description.abstractПроцеси бренд-менеджменту характеризуються невизначеністю різної природи, що обумовлено труднощами прогнозування реакції великої групи людей. Одним із найбільш ефективних інструментів моделювання гуманістичних систем в умовах невизначеності є нечіткі технології. В статті здійснено огляд використання різноманітних нечітких технологій для вирішення практичних задач оцінювання, моделювання, кластеризації та оптимізації, які виникають на різних етапах життєвого циклу бренду. Незважаючи на переваги застосування нечітких технологій за умов невизначеності початкової інформації, в практиці бренд менеджменту вони використовуються в поодиноких випадках.uk
dc.description.abstractBrand-management processes are tied with uncertainty of various natures, due to the difficulty of predict ing the reaction of a large people group. One of the most effective tools for modeling humanistic systems under uncertainty is fuzzy techniques. The paper reviews the use of various fuzzy techniques for solving practical problems of assessment, modeling, clustering, and optimization, which aroused at different stages of the brand life cycle. Despite the advantages of fuzzy techniques for uncertain source information processing, in the practice of brand -management they are used in a few cases.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectнечіткі технологіїuk
dc.subjectнечіткі множиниuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectприйняття рішеньuk
dc.subjectкластеризаціяuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand-managementen
dc.subjectfuzzy techniquesen
dc.subjectfuzzy setsen
dc.subjectmodelingen
dc.subjectdecision makingen
dc.subjectclusteringen
dc.subjectoptimizationen
dc.titleНечіткі технології в бренд-менеджментіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію