Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛевченко, Д. О.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:26:45Z
dc.date.available2017-07-13T22:26:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЛевченко Д. О. «Чорний» PR як метод боротьби за споживача [Електронний ресурс] / Д. О. Левченко // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/2713.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/2713
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17144
dc.description.abstractУ статті проаналізовано суть поняття «Чорний» PR та його особливості.. Наведений приклад використання даного методу конкуренції. Висвітлено позитивні та негативні сторони, доцільність використання.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the essence and features of black PR. Shows the example of using of black PR, Its positive and negative side and whether we should use It or not.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectтовари та послугиuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketsen
dc.subjectcompaniesen
dc.subjectproducts and servicesen
dc.title«Чорний» PR як метод боротьби за споживачаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.32:331.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію