Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПаламарчук, В.uk
dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:29:24Z
dc.date.available2017-07-13T22:29:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПаламарчук В. Програмне забезпечення 3D відеогри [Електронний ресурс] / В. Паламарчук, Т. О. Савчук // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2422.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2422
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17231
dc.description.abstractАналізуючи існуюче програмне забезпечення 3D відеоігр було встановлено необхідність створення простої у використанні та універсальної системи генерації рівнів будь-яких розмірів та властивостей.uk
dc.description.abstractAnalyzing existing 3D videogame software, established the need of easy to use and versatile system of generating levels any size and propertiesen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectПрограмне забезпеченняuk
dc.subjectалгоритмuk
dc.subjectграuk
dc.subjectгенераціяuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectSoftwareen
dc.subjectalgorithmen
dc.subjectgameen
dc.subjectgenerationen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectsystemen
dc.titleПрограмне забезпечення 3D відеогриuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію