dc.contributor.author | Олійник, Ю. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-07-13T22:30:08Z | |
dc.date.available | 2017-07-13T22:30:08Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Олійник Ю. В. Розробка 2D гри «Акваріум» за допомогою інструментів Unity під мобільну платформу [Електронний ресурс] / Ю. В. Олійник // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2770. | uk |
dc.identifier.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2770 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17269 | |
dc.description.abstract | Висвітлено поняття мобільної гри, здійснено аналіз та класифікацію комп’ютерних ігор та ігрових рушіїв, здійснено аналіз ігрового рушія Unity з точки зору розробника 2D гри «Акваріум», розглянуто ігри-аналоги та визначено їх недоліки, наведено особливості реалізації власного проекту. | uk |
dc.description.abstract | The concept of mobile game is explained. The computer games and game engines are analyzed and classified. Unity game engine is analyzed from the standpoint of developer of the 2D game «Aquarium». The analog game are considered. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. | uk |
dc.subject | мобільна гра | uk |
dc.subject | ігровий рушій | uk |
dc.subject | Unity | uk, en |
dc.subject | mobile game | en |
dc.subject | game engine | en |
dc.title | Розробка 2D гри «Акваріум» за допомогою інструментів Unity під мобільну платформу | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4’2 | |