Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОлійник, Ю. В.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:30:08Z
dc.date.available2017-07-13T22:30:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationОлійник Ю. В. Розробка 2D гри «Акваріум» за допомогою інструментів Unity під мобільну платформу [Електронний ресурс] / Ю. В. Олійник // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2770.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2770
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17269
dc.description.abstractВисвітлено поняття мобільної гри, здійснено аналіз та класифікацію комп’ютерних ігор та ігрових рушіїв, здійснено аналіз ігрового рушія Unity з точки зору розробника 2D гри «Акваріум», розглянуто ігри-аналоги та визначено їх недоліки, наведено особливості реалізації власного проекту.uk
dc.description.abstractThe concept of mobile game is explained. The computer games and game engines are analyzed and classified. Unity game engine is analyzed from the standpoint of developer of the 2D game «Aquarium». The analog game are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectмобільна граuk
dc.subjectігровий рушійuk
dc.subjectUnityuk, en
dc.subjectmobile gameen
dc.subjectgame engineen
dc.titleРозробка 2D гри «Акваріум» за допомогою інструментів Unity під мобільну платформуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4’2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію