Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМаліцький, О. С.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. В.uk
dc.date.accessioned2017-07-13T22:41:08Z
dc.date.available2017-07-13T22:41:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationМаліцький О. С. Аналіз методів прогнозування продажів в інтернет-магазині [Електронний ресурс] / О. С. Маліцький, О. В. Романюк // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/3217.uk
dc.identifier.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/3217
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17320
dc.description.abstractПроведено порівняльний аналіз методів прогнозування продажів у інтернет-магазині. Визначено основні переваги та недоліки розглянутих методів.uk
dc.description.abstractThe comparative analysis of methods of sales forecasting in the online store conducted. The main advantages and weaknesses of these methods were determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.uk
dc.subjectпрогнозування продажівuk
dc.subjectінтернет-магазинuk
dc.subjectметод Хольта-Вінтерсаuk
dc.subjectкоефіцієнт сезонностіuk
dc.subjectправило 1,5uk
dc.subjectsales forecastingen
dc.subjectInternet-shopen
dc.subjectHolt-Winters methoden
dc.subjectseasonal factoen
dc.subjectthe rule 1,5en
dc.titleАналіз методів прогнозування продажів в інтернет-магазиніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.09


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію