Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorПриймак, Н. В.uk
dc.date.accessioned2017-07-17T13:43:00Z
dc.date.available2017-07-17T13:43:00Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Використання нечіткої логіки при пошуку асоціативних правил в маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / Т. О. Савчук, Н. В. Приймак // Інформаційні управляючі системи та технології : наук.-практ. конф., 22–24 вересня 2015 р. – Одеса, 2015.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17841
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетuk
dc.relation.ispartofІнформаційні управляючі системи та технології : наук.-практ. конф., Одеса, 22–24 вересня 2015 р.uk
dc.titleВикористання нечіткої логіки при пошуку асоціативних правил в маркетинговій діяльностіuk
dc.title.alternativeUsing fuzzy logic for searching association rules in marketing activitiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію