Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorПриймак, Н. В.uk
dc.contributor.authorSavchuk, T. O.en
dc.contributor.authorPryimak, N. V.en
dc.date.accessioned2017-07-18T06:44:52Z
dc.date.available2017-07-18T06:44:52Z
dc.date.issued2014-06
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Використання методів пошуку асоціативних правил при формуванні маркетингової діяльності підприємства [Текст] / Т. О. Савчук, Н. В. Приймак // Матеріали конференції "Обмін практичним досвідом та технологіями", Одеса, 6-12 червня 2014 р. – Одеса, 2014. – С. 166.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17854
dc.description.abstractПредставлено результати дослідження, метою якого є пошуку асоціативних правил при прийнятті рішень у маркетинговій діяльностіuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний морський університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали конференції "Обмін практичним досвідом та технологіями", Одеса, 6-12 червня 2014 р. : 166.uk
dc.subjectасоціативні правилаuk
dc.subjectмаркетингові СППРuk
dc.subjectFPG-алгоритмuk
dc.titleВикористання методів пошуку асоціативних правил при формуванні маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeUsing searching methods of association rules in the formation company marketing activitiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію