Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorЛуженецький, Р. А.uk
dc.date.accessioned2017-07-18T07:34:48Z
dc.date.available2017-07-18T07:34:48Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Вирiшення задач цiльового маркетингу, що базується на кластерному аналiзi [Текст] / Т. О. Савчук, Р. А. Луженецький // Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї: матерiали 14-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї SAIT 2012, Київ, 24 квiтня 2012 р. / ННК «IПСА» НТУУ «КПI». - Київ : ННК «IПСА» НТУУ «КПI», 2012. - С. 227.uk
dc.identifier.isbn978-966-2748-07-9
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17857
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет України "КПІ"uk
dc.relation.ispartofМатерiали 14-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї "Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї" SAIT 2012, Київ, 24 квiтня 2012 р. : 227.uk
dc.titleВирiшення задач цiльового маркетингу, що базується на кластерному аналiзiuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію