Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorЛуженецький, Р. А.uk
dc.date.accessioned2017-07-18T08:06:25Z
dc.date.available2017-07-18T08:06:25Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Використання кластерного аналізу для вирішення задач цільового маркетингу [Текст] / Т. О. Савчук, Р. А. Луженецький // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. - Хмельницький, 2011. - № 2. - С. 144-148.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17859
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано доцільність використання цільового маркетингу компаніям, що виробляють товари або надають послуги, визначено основні типи змінних, які рекомендується враховувати при сегментації ринку клієнтів, та основні етапи кластерного аналізу при вирішенні задач цільового маркетингу, а також формалізовано задачу кластеризації клієнтів компанії.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofВимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. № 2 : 144-148.uk
dc.subjectцільовий маркетингuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectкластерний аналізuk
dc.subjectкластеризаціяuk
dc.titleВикористання кластерного аналізу для вирішення задач цільового маркетингуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.89


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію