Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorВечерук, Л. В.uk
dc.date.accessioned2017-08-28T11:38:04Z
dc.date.available2017-08-28T11:38:04Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Інформаційна модель процесу оцінювання стану впровадження навчальних технологій у закладах освіти [Текст] / Т. О. Савчук, Л. В. Вечерук // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. - 2009. - № 1. - С. 203-205.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18068
dc.description.abstractУ статті представлено результати розробки інформаційну модель оцінювання стану впровадження новітніх технологій навчання в підрозділах ВНЗ, а також алгоритм функціонування механізму логічного висновку, що базуються на теорії нечітких множин та дозволяють підвищити об'єктивність оцінювання закладів освіти.uk
dc.description.abstractThis paper presents the results of state assessment information model innovation technology training in university departments, as well as the functioning of the algorithm logical conclusion based on the theory of fuzzy sets and to improve the objectivity of evaluating educational institutions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofВимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. № 1 : 203-205.uk
dc.subjectінформаційна модельuk
dc.subjectновітні технології у ВНЗuk
dc.titleІнформаційна модель процесу оцінювання стану впровадження навчальних технологій у закладах освітиuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.89+336.713


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію