Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання
dc.contributor.author | Дембіцька, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-09-07T10:17:03Z | |
dc.date.available | 2017-09-07T10:17:03Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Дембіцька С. В. Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання [Текст] / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська // Педагогіка безпеки. - 2016. - № 1. - С. 53-58. | uk |
dc.identifier.issn | 2524-1079 | |
dc.identifier.issn | 2524-1087 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18144 | |
dc.description.abstract | Викладено інформацію щодо особливостей управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом використання методів проектного навчання. Запропоновано низку методичних рекомендацій з організації проектного навчання у вузах III–IV рівнів акредитації під час вивчення безпеки життєдіяльності. Об’єкт дослідження – пізнавальна діяльність студентів вищих навчальних закладів III–IV рівнів акредитації під час вивчення безпеки життєдіяльності. Мета роботи – обґрунтування можливості й доцільності використання методу проектів під час вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності». З’ясовано, що проектний підхід значно підвищує мотивацію студентів до вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності», переводить отримані теоретичні відомості в практичну площину. Однак метод дослідницьких проектів обов’язково повинен ґрунтуватися на використанні сучасних інформаційних технологій і засобів автоматизації розрахунків. Перспективи майбутніх досліджень полягають у з’ясуванні характерних особливостей проектного навчання за певними напрямами підготовки та розробці методичного забезпечення для його реалізації у вищих навчальних закладах III–IV рівнів акредитації. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Педагогіка безпеки. № 1 : 53-58. | uk |
dc.title | Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.027.7 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. БЖДПБ [605]
статті, матеріали конференцій -
Педагогіка безпеки. 2016. № 1 [10]