Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянський, О. В.uk
dc.contributor.authorЗаюков, І. В.uk
dc.date.accessioned2017-09-07T10:21:59Z
dc.date.available2017-09-07T10:21:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationКобилянський О. В. Педагогічні та соціально-економічні аспекти самозбереження здоров'я зайнятого населення України [Текст] / О. В. Кобилянський, І. В. Заюков // Педагогіка безпеки. - 2016. - № 1. - С. 59-66.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18145
dc.description.abstractРозглянуто проблему самозбереження здоров’я зайнятого населення як пріоритетний напрямок державної, освітньої, духовної, соціально-економічної політики й дослідження педагогіки безпеки. Виявлено, що найбільш значущим детермінантою самозбереження здоров’я людини є здоровий спосіб життя при поєднанні чотирьох його основних складових, а саме: фізичного, духовного, соціального й економічного здоров’я. Обґрунтовано, що педагогічна валеологія є не лише носієм ідеї здоров’я як основного життєвого пріоритету, а й найважливішим елементом педагогіки безпеки. Доведено, що соціально-економічні аспекти самозбереження здоров’я дозволяють стимулювати людину до здорового способу життя, своєчасного проходження медичних оглядів і лікування; безпечної поведінки як у побуті, так і на виробництві, а також його можна розглядати як фактор людського розвитку України. Мета роботи – дослідження педагогічних і соціально-економічних аспектів побудови механізму самозбереження здоров’я зайнятого населення України. Відповідно до дослідження соціально-економічного аспекту самозбереження здоров’я людини, доведено, що дотримання принципів педагогічної валеології суттєво підвищує безпеку та комфортність життя, а саме: насамперед, у напрямку дотримання здорового способу життя (раціональне поєднання фізичних і психічних навантажень, особиста гігієна, раціональне харчування, відсутність шкідливих звичок, заняття фізичною культурою); своєчасного лікування та проходження диспансеризації, що дозволить підвищити рівень доступності до сфери медицини; забезпечення безпеки на виробництві (підвищується рівень відповідальності працівників за власну безпеку під час виконання будь-яких видів робіт) та в побуті; підвищення стійкості людини до соціально-економічних змін у державі.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 59-66.uk
dc.titleПедагогічні та соціально-економічні аспекти самозбереження здоров'я зайнятого населення Україниuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc613 : 378.03 : 316.42 (477)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію