Потенціал факторів диверсифікації та брендингу для неефективно функціонуючих економік
Автор
Moroz, O. V.
Karachyna, N. P.
Vakar, T. V.
Дата
2017-08Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В статті розглянуто проблеми і перспективи розвитку подолання депресивного стану місцевих економік України, зокрема, сільських територій. Визначено, що така ситуація депресивного стану сільських територій стала негативним наслідком ринкових реформ в країні та відсутністю альтернатив у вигляді державних програм. Обґрунтовано перспективи використання потенціалу диверсифікації та територіального брендингу як особливої маркетингової технології та функціонального фактору моделей соціально-економічного зростання. Підкреслено, що логіку та філософію таких моделей визначає принцип диверсифікованого використання внутрішніх наявних ресурсів, зокрема, територіальних брендів, а також самоорганізації місцевих громад. На прикладі окремих сільських громад визначено перелік типових для України брендоутворюючих факторів, які підтверджені економічно навіть за умов кризи. In the article the problems and prospects of overcoming the doldrums of the local economies of Ukraine, particularly in rural areas. Determined that such a situation depressive the State of rural areas has a negative consequence of market reforms in the country and the lack of alternatives in the form of government programs. Grounded perspective use of potential diversification and regional branding as a special marketing technology and functional dimensions of socio-economic growth. Underlined that the logic and the philosophy of such models defines the principle of the dsversificatеd use of internal resources available, in particular, territory′s brands, as well as the self-organization of local communities. For example, certain rural communities identified a list of typical for Ukraine brending factors that confirmed a cost even in the conditions of crisis.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18147