• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові видання каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові видання каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Потенціал факторів диверсифікації та брендингу для неефективно функціонуючих економік

Author
Moroz, O. V.
Karachyna, N. P.
Vakar, T. V.
Date
2017-08
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові видання каф. ММЕ [31]
Abstract
В статті розглянуто проблеми і перспективи розвитку подолання депресивного стану місцевих економік України, зокрема, сільських територій. Визначено, що така ситуація депресивного стану сільських територій стала негативним наслідком ринкових реформ в країні та відсутністю альтернатив у вигляді державних програм. Обґрунтовано перспективи використання потенціалу диверсифікації та територіального брендингу як особливої маркетингової технології та функціонального фактору моделей соціально-економічного зростання. Підкреслено, що логіку та філософію таких моделей визначає принцип диверсифікованого використання внутрішніх наявних ресурсів, зокрема, територіальних брендів, а також самоорганізації місцевих громад. На прикладі окремих сільських громад визначено перелік типових для України брендоутворюючих факторів, які підтверджені економічно навіть за умов кризи.
 
In the article the problems and prospects of overcoming the doldrums of the local economies of Ukraine, particularly in rural areas. Determined that such a situation depressive the State of rural areas has a negative consequence of market reforms in the country and the lack of alternatives in the form of government programs. Grounded perspective use of potential diversification and regional branding as a special marketing technology and functional dimensions of socio-economic growth. Underlined that the logic and the philosophy of such models defines the principle of the dsversificatеd use of internal resources available, in particular, territory′s brands, as well as the self-organization of local communities. For example, certain rural communities identified a list of typical for Ukraine brending factors that confirmed a cost even in the conditions of crisis.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18147
View/Open
Мороз, Карачина, Вакар_Потенціал факторів диверсифікації та брендингу для неефективно функціонуючих економік.pdf (284.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ