Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМороз, О. В.uk
dc.contributor.authorMoroz, O. V.en
dc.date.accessioned2017-10-24T19:01:27Z
dc.date.available2017-10-24T19:01:27Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.citationМороз О. В. Концептуалізація територіального брендингу як універсального управлінського проекту [Текст] / О. В. Мороз // Збірник тез IІI Міжнародної науково-практичної конференції "Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації", м. Хмельницький, 22–23 вересня 2017 р. - Хмельницький : Хмельницький університет управління та права, 2017. - С. 155-157.uk
dc.identifier.isbn978-617-7572-03-8
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18574
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherХмельницький університет управління та праваuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез IІI Міжнародної науково-практичної конференції "Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації", м. Хмельницький, 22–23 вересня 2017 р. : 155-157.uk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендинг сільських територійuk
dc.subjectуправлінський проектuk
dc.titleКонцептуалізація територіального брендингу як універсального управлінського проектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.bbc65
dc.identifier.udc330.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію