Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.date.accessioned2017-10-24T19:14:28Z
dc.date.available2017-10-24T19:14:28Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Територіальний брендинг як ефективна маркетингова технологія розвитку місцевих економік [Текст] / Н. П. Карачина // Збірник тез IІI Міжнародної науково-практичної конференції "Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації ", м. Хмельницький, 22–23 вересня 2017 р. - Хмельницький : Хмельницький університет управління та права, 2017. - С. 86-88.uk
dc.identifier.isbn978-617-7572-03-8
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18575
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherХмельницький університет управління та праваuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез IІI Міжнародної науково-практичної конференції "Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації", м. Хмельницький, 22–23 вересня 2017 р. : 87-88.uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectтериторіальний брендингuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectмаркетингова технологіяuk
dc.titleТериторіальний брендинг як ефективна маркетингова технологія розвитку місцевих економікuk
dc.typeThesis
dc.identifier.bbc65
dc.identifier.udc330.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію