Екологічна антиреклама і її вплив на розвиток краю
Анотації
В останні роки набирають популярності різні екскурсії, туристичні подорожі. У нашій країні важливість такого напрямку бізнесу ще навіть не усвідомлена. Лише у західних областях, які географічно і ментально більш наближені до цивілізованого світу, туристичній галузі приділяють більше уваги. Приїжджій людині у тих краях, а особливо країнах, прямо на вокзалі або у готелі пропонують різну літературу на туристично-рекреаційну тематику, інколи навіть безкоштовно, або за символічну плату. В последние годы набирают популярность различные экскурсии, туристические путешествия. В нашей стране важность такого направления бизнеса еще даже не осознана. Только в западных областях, которые географически и ментально более приближенные к цивилизованному миру, туристической отрасли уделяют больше внимания. Приезжему человеку в тех краях, особенно странах, прямо на вокзале или в гостинице предлагают различную литературу на туристско-рекреационную тематику, иногда даже бесплатно, или за символическую плату. In recent years, various excursions, travel trips are gaining popularity. In our country, the importance of such a business direction is not even realized. Only in the western regions, which are geographically and mentally closer to the civilized world, the tourism industry is paying more attention. A visiting man in those countries, and especially in countries, at the train station or in the hotel offers a variety of literature on tourist and recreational subjects, sometimes even for free, or for a nominal fee.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18837