Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorПисаренко, К. М.uk
dc.contributor.authorAzarova, A. O.en
dc.contributor.authorPysarenko, K. M.en
dc.date.accessioned2017-11-12T20:04:41Z
dc.date.available2017-11-12T20:04:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationАзарова А. О. Аналіз методів оцінювання споживчого капіталу [Текст] / А. О. Азарова, К. М. Писаренко // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". - 2017. – № 2. – Т. 1. – С. 189–193.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18965
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та узагальнено існуючі методи оцінювання споживчого капіталу. Запропоновано для оцінювання рівня споживчого капіталу застосовувати математичний апарат штучного інтелекту.uk
dc.description.abstractThe article analyzes and summarizes existing methods of estimation of consumer capital.Consumer capital, which is the basic structural element of intellectual capital, defined relationships with customers and partners of the company. Currently,the main purpose of the existence of the companies is customer satisfaction, so the marketing activities of the companies and marketing strategies need reorientation. The main problem in the management of consumer and capital remains ambiguous interpretation of the nature and structure of consumer capital, its methods of evaluation features depending on industry sector enterprises and the transformation of consumer capital cost performance of the company. There are a lot of controversy in determining the structure and components of consumer capital in today's economy. Unfortunately the questions of evaluation of consumer capital as an important component of management functions are not processed. The author proposes to evaluate the level of consumer capital by applying mathematical tools of artificial intelligence.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofВісник Хмельницького національного університету. № 2 : 189–193.uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні наукиuk
dc.subjectспоживчий капіталuk
dc.subjectінтелектуальний капіталuk
dc.subjectметоди оцінюванняuk
dc.subjectвідносини зі споживачамиuk
dc.subjectклієнтська базаuk
dc.subjectconsumer capitalen
dc.subjectintellectual capitalen
dc.subjectassessment methodsen
dc.subjectrelationships with customersen
dc.subjectcustomer baseen
dc.titleАналіз методів оцінювання споживчого капіталуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc330.142


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію