Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorВакар, Т. В.uk
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.contributor.authorVakar, T. V.en
dc.date.accessioned2017-11-13T21:15:44Z
dc.date.available2017-11-13T21:15:44Z
dc.date.issued2017-10-27
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Брендинг сільських територій : потенціал та проблеми реалізації [Текст] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Публічне управління : проблеми та перспективи", м. Харків, 27 жовтня 2017 р. - Харків : Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2017. - С. 335-340.uk
dc.identifier.isbn978-966-342-399-0
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18986
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherХарківський національний економічний університет імені Семена Кузнецяuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Публічне управління : проблеми та перспективи", м. Харків, 27 жовтня 2017 р. : 335-340.uk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectбрендинг сільських територійuk
dc.titleБрендинг сільських територій: потенціал та проблеми реалізаціїuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію